lørdag 23. september 2017

EFIT 22. september 2017


I dag var det nok en gang Et Foto i Timen, EFIT, en svensk bildeutfordring hvor man tar et bilde hver time.

Dagen i dag har vært som veldig mange andre dager. Helsa har fått ta for stor plass og jeg har brukt for mye tid på ingenting (i forhold til den überlange to-do lista jeg har liggende). Men sånn må det bare bli innimellom.


Kl. 09.41 - Tre høygomlende damer koser seg maten... Jeg hadde egentlig glemt EFIT i dag, heldigvis fikk jeg et tips om dagen av Eirin!


Kl. 10. - Kirsebærtreet er fullt av solsikkespisende fugler, det høres nesten ut som det regner der skallene knaser mellom de små nebbene.


 Kl. 11.30 - Sofa + Netflix = Behagelig og lite effektivt...


Kl. 12.40 - Jeg er egentlig på vei ut, som dere ser, men blir sittende og sittende og irritere meg over sykkel-VM og atter sykkel-VM på TV...


Kl. 13.30 - Endelig på vei ut for å trene hest, men kroppen verker så innmari og jeg er så trøtt. Oppdager at den ene pæra i lampa har gått, bestemmer meg for å sove i 20 minutter. Sov i 1 time og 20 minutter...!


Kl. 15.40 - Litt ettermiddagsmat til hestene.


Kl. 16.35 - Planlegger litt hemmelige saker... Egentlig skulle jeg hentet stesønn klokken 16.00, men bilen ville ikke starte. Da får jeg gjøre litt annet nyttig, så kan jeg stryke noe fra den eviglange listen min.


Kl. 17.42 - Lasagneproduksjon.


Kl. 18.37 - Middag spist og jeg får prøve å endelig få i gang hesten før mørket kommer.


Kl. 19.50 -  Mørket kom, men Saga og jeg hadde en morsom presisjonskjøringsøkt på jordet. Hesten tente fullstendig og jeg ser at dette er noe vi skal satse på i fremtiden!



Kl. 20.29 - Plikten kaller! 


Kl. 21.43 - Ole Jan har kommet hjem fra jobb, og jeg trodde med glede at han hadde med seg kjeks til meg, Det viste seg at det var kjeks av den litt sunnere sorten...


Kl. 22.27 - Et sent besøk i butikken og jeg fikk endelig kjeks! Men skal jeg være helt ærlig, så smakte faktisk tomatene bedre...


Kl. 23.24 -Jeg burde nok satset på tomatene fortsatt, men prøver å lure meg selv til å tro at sukkerfri brus og potetgull med mindre fett er et lurt valg på en fredagskveld.

God natt!

1 kommentar:

  1. Kikar in på din dag. Inte förrän idag har jag lagt in mina bilder

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...