lørdag 2. april 2016

EFIT 2. april 2016



Da var tiden inne for EFIT, og her er min dag. En ganske vanlig dag, men den er nå min!


11.11 - Lite søvn om natten, blir til en sen morgen. Hestene sto fortsatt inne, da samboer holdt på med å fylle ferdig med nytt dekke i innhegningen. Linnea syntes kameraet var kjempespennende.


12.11 - Stallen er ferdig stelt, og jeg skal bare fylle på med ny flis.


13.11 - Etter å ha vært på mølla og kjøpt hestemat, stoppet jeg og lette etter et par geocacher.


 14.11 - Endelig hjemme igjen, fyller på litt mat til hestene.


15.11 - Vi handler en gang i uken, og planlegger middagsmeny for en uke av gangen. Jeg forsøker og finne inspirasjon og nye ideer, for så å skrive handleliste.


16.11 - Kikker på bøker jeg ikke har tenkt til å kjøpe...


17.11 - Ny karamellis har kommet i butikken, den var utrolig god!


18.11 - Miljøtrening av hestene. Linnea må lære seg å bli skogshest.


19.11 - Venter på middag.


20.11 - TV-avslapping etter middag.


21.11 - Junior får kveldsbadet sitt.


22.11 - I morgen skal vi dra på lang ridetur, og må ha med meg litt kontanter. Vi skal ri ved Grorudvannet og blir hentet, og min datter skal leie hest på rideskolen der. Da blir det tur til mini-banken i duskregnet.


23.11 - Hvilken film skal jeg se tro? Må ha litt underholdning mens jeg legger inn bildene fra dagen.

Dette var altså min dag. Flere EFIT-bilder finner du ved å trykke her. Kanskje du blir med neste gang?

1 kommentar:

  1. Det hände ju lite mer hos dig än hos mig..
    Blev en sväng till affären här med me4n inte så mycket annat.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...