tirsdag 23. mai 2017

Tirsdagstema: Over

Det er litt trist at dette er siste TirsdagsTema. Det har vært gøy å være med på dette nesten ukentlig, fundere på hva en kan ta bilde av og hva jeg kan gjøre ut av det. Samtidig så har det vært en inspirasjon til blogginlegg. Men nå er det over, derav dagens tema. Det er få som har vært med i det siste og jeg har ventet på at at det ville ta slutt.


Nå er også dagen over og solen har gått ned. Straks skal jeg inn og slappe av etter en lang dag. God natt og takk for at jeg har fått være med på denne flotte fotoutfordringen.

For en stund siden startet jeg opp en fotoutfrodring, men ingen ble med og jeg var ikke spesilet motivert til å fortsette. Men om det er interesse for det, har jeg tenkt litt på om jeg skulle begynne med det igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...