tirsdag 17. november 2015

Fotoblogg: Tirsdagstema - våt eller bløt

Jeg har valgt å bli med på en svensk fotoutfordring, hvor man hver tirsdag får en oppgave. Dagens tema var våt/bløt. Da var det jo perfekt med gårsdagens regnvær, så jeg tok med meg hunder og kamera ut i skogen. Desverre var ikke klokken på min side i dag, tiden tikket altfor fort mot henting av barn på skolen. Derfor måtte jeg skyndte meg, og da jeg kom hjem, ble jeg ikke helt fornøyd med resultatet. Rottweilerhaler er noen foræderiske ting når de er glade, så det ble mange uklare bilder. Jeg tar med det beste, og satser på litt bedre tid senere, så jeg får tatt flere bilder/brukt litt flere innstillinger.

Jessica ble veldig lykkelig da vi fant denne dammen i skogen.
Frekja derimot, syntes at det der kunne hun spare seg for.
En fin frøken blir IKKE bløt på bena frivillig.

Det er koselig å gå på tur med begge hundene, selv om det byr på enkelte utfordringer med to usamkjørte snusmumriker. Med en såpass gammel hund som Frekja, blir det ikke en veldig lang tur, men hun løper rundt og hopper over små stokker i skogen. Hun nyter det veldig å komme ut på tur.

Her kommer det et lite bonusbilde, en kan ikke si noe annet enn at rottweileren er fotogen!


3 kommentarer:

  1. Finfina biler här och Rottweiler är trevliga och vänliga brukshundar. Regn är inte det bästa vädret men har man regnkläder går det an.

    SvarSlett
  2. Hej, min rottweiler älskade vatten, så mycket att hon fick eksem på öronen då hon simmade för mycket på sommaren! Underbara hundar

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder! Fotoutordringer er kjempegøy, kanskje jeg må prøve meg neste uke :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...