søndag 20. november 2016

Hverdagsbilder uke 46

Her er denne ukens bilder fra Dagens utfordring på Facebook. For en gangs skyld er de fleste bildene nye, med unntak av to. Det er litt deilig å få satt av noen minutter til å ta bilder, jeg skal bli flinkere til det og flinkere til å ta bilder. I begynnelsen syntes jeg bare det å stoppe opp og ta bilder var skummelt. Man blir synlig når man gjør litt mer enn å bare knipse i vei. Når man da tar mange bilder av samme motiv, gjerne fra flere forskjellige vinkler og kanskje av litt utypiske ting, så blir man fort veldig synlig.

Dette er noe jeg jobber meg selv med fortsatt, men det hjelper. Det er motiverende og ta bilder, fordi det er gøy, det er frustrerende å ta bilder når man ikke helt får til det motivet man så for seg. Selv er jeg bare i startgropa, men kjenner et stort behov for å lære mye mer. Denne utfordringen bruker jeg mest til å utfordre meg selv. Jeg tenker da mest på det å tørre og ta bildene, finne motivene. Så får det tekniske komme gradvis.

Mandag: Hva er dette?

Tirsdag: Ser jeg på TV i dag
Hver morgen surrer og går God Morgen, Norge, i bakgrunnen.

Onsdag: Matauk
Scones til fryseren, så man har noe ekstra godt når man er brødlei.

Torsdag: Fritt motiv
Jeg føler at jeg har klart å fange Jessicas personlighet på dette bildet.

Fredag: Leke(r)
En av mine første bamser

Lørdag: Glasskunst

Søndag: Stearinlys

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...