mandag 20. mars 2017

EFIT 20.mars 2017

Da var det nok en gang tid for Ett foto i timmen. Jeg har forsøkt å ta et bilde hver time gjennom hele dagen. Velkommen til nok en ordinær hverdag her på gården.


Kl. 08.00 - Rundstykkene er ferdige.


Kl. 09.00 - Jeg oppdaget en fugl på taket, og brukte telelinsen på kameraet for å finne ut hva det var. Konklusjonen var en gulspurvhann. Kameraet insisterte på å zoome inn på taket, så av 20 bilder ble dette det beste...


Kl. 10.00 - Endelig får jeg tid til å spise frokost.


Kl. 11.00 - Saga er klar for å ri ut på tur.


Kl. 12.00 - Vi har trent intervaller for å styrke kondisjonen til Saga. Vi er akkurat ferdig og på vei hjem, mens vi rir langs Kjærlighetsstien.


Kl. 12.57 - På vei til et møte.


Kl. 14.00 - Jeg står og venter på grønt lys, på vei ut av byen.


Kl. 15.00 - Jeg har handlet litt matvarer, litt skolelunsj til min datter blant annet.


Kl. 16.00 - Jeg dekker på mens jeg venter på at folk skal komme hjem og jeg kan begynne og steke pannekaker.


Kl. 17.00 - Sistemann sin tur til å spise pannekaker.


Kl. 17.00 - Vi jobber videre med innkjøringen av Linnea. Dette begynner å gå riktig vei! Hun har ikke vært spesielt glad i å kjenne ting mot bena sine, men nå går det ganske greit. Det bråkte veldig også, men det brydde hun seg ikke om i det hele tatt. Vi kommer til å fortsette med dette en stund til, samtidig som vi gradvis gjør det litt vanskeligere for henne. Vi har god tid.


Kl. 19.00 - Da er stallarbeidet ferdig for i dag.


Kl. 20.00 - Det ble et skikkelig drittvær, så det var noen glade hester som fikk komme inn en time tidligere. Egentlig var planen å gå en tur, men jeg droppet det.


Kl. 21.00 - Vi har fått oss familiekonto på Spotify og jeg har brukt en stund til å få meg koblet opp mot den. Det ble litt knoting og det var vanskelig å få det til. Endelig gikk det.


Kl. 22.00 - Jeg har begynt og laste opp bildene fra i dag, mens jeg ser på Åsted Norge på TV2.

4 kommentarer:

  1. vil gjerne komme til deg og spise pannekaker kjenner jeg... Tenk å bare ha en hest liksom... wow... litt misunnelig..

    Takk for titten

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bare å komme, kan få både pannekaker og en tur med hest vettu 😉

      Slett
  2. Å, nybakat. Brukar dofta ljuvligt och smakar säkert gott med. Ser mysigt ut med en liten ridtur.

    SvarSlett
  3. Fotot på skogsstigen mellan hästöronen är helt ljuvlig - det ser verkligen underbart ut!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...