søndag 19. mars 2017

Hverdagsbilder uke 11

Denne ukens bilder fra dagens utfordring på Facebook, gikk hovedsaklig i den spiselige varianten. Det er jo ganske artig, men jeg innså at jeg strengt tatt ikke fotograferer mye julemat og mars ikke er en fristende måned for slike delikatesser. Men heldigvis var det endel pepperkakebaking som hadde blitt foreviget...


Mandag: Turmat. Litt usikker på hvordan jeg skulle tolke at min søster tok mine nystekte fastelavensboller på bålet...


Tirsdag: Festmat. Det blir alltid fest med cupcakes, spesielt i munnen...


Onsdag: Sommermat. Jeg eksperimenterte tidligere litt med frukten, for at min datter skulle synes frukt var mer gøy å spise...


Torsdag: Julemat. Når en pepperkakebaker....


Fredag: Søt mat. Min datter og jeg hadde det litt gøy med å lage kjøtthuer til middag...


Lørdag: Frokost. Dette var dagens frokost for yngstemann!


Søndag: Lunsj. Club sandwich i Bergen fra sommerens ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...