søndag 23. juli 2017

EFIT 23. juli 2017

Her kommer et lite innblikk i min dag, gjennom fotoutfordringen Ett Foto i Timmen. Der tar man ett bilde i timen, og deler de med andre. Velkommen til min søndag!

Kl. 11.00 - Frokost. En litt sen frokost, etter å ha ligget i senga og
latet med med familien i senga...

Kl. 12.00 - To som koser seg i sola, søndag- og sommerstemningen er
til å ta og føle på!

Kl. 13.00 - Jeg synes det blir litt i varmeste laget (jeg fungerer best når
temperaturen ligger stabilt på 20 grader). Redigerer et innlegg i bloggen som
mistet i det jeg lagret det i går. Ekstraarbeid er gøy!

Kl. 14.00 - De siste bildene er endelig lastet opp!

Kl. 15.00 - Sommerferiegjesten vår Apollo har vært ute i hele dag.
Nå forsvant siste rest av skygge, så planen var å ta han inn. Det var han ikke
enig i, han ville fortsatt være ute! Jeg snudde litt på buret så han fikk litt
skygge og han gresset lykkelig videre. Jeg fulgte med, han virket ikke
plaget av været, så da fikk han kose seg ute et par timer til.

Kl. 16.00 - Maten gjøres klar ute på grillen, mens jeg kikker på hvor fine
plantene jeg fikk av en arbeidskollega av samboer har blitt.

Kl. 17.00 - Etter å ha nytt mat, kommer den kjedelige biten... Matrester,
oppvask og annet arbeid...

Kl. 18.00 - Vi har tatt oss en tur til Melsomvik
hvor Tiril skal få ri på en hest.

Kl. 19.00 - Tiril og kaldblodshoppa Ren Fryd fant tonen godt
og jeg tror nok hun hadde lysst til å ri den flere ganger.

Kl. 20.00 - Jeg kjørte en rask tur innom mamma for å hente noen
gardiner hun hadde sydd. Plutselig landet en stor fugl rett ved bilen,
det var en ung grønnspette på jakt etter litt mat i gresset...

Kl. 21.00 - Et kort besøk hos mamma varte en time, men nå må vi hjem.

Kl. 22.00 - Jorbær til sen dessert!

Kl. 23.00 - Hestene får vann. Jeg liker ikke at det helt tydelig begynner
å bli tidligere mørkt om kvelden...
Takk for i dag!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...