søndag 12. november 2017

EFIT 11. i 11.

Det ser ikke ut til at det blir så mye mer enn Ett Foto i Timen på denne bloggen for tiden. Jeg er mye trøtt og jeg finner sjelden tiden til å sette meg ned for å skrive. Men noen små glimt får jeg jo fortsette og dele med dere til ånden kommer over meg...

Dagen startet i den tro at jeg hadde alt under kontroll, det skulle vise seg at ikke helt stemte...

Kl. 08.40 - Dekkskift! Jeg skal ut og kjøre til steder hvor det snødde i
går kveld, så da er det på tide å skifte dekk! Det gikk ikke helt som planlagt...
Jeg bør kjøre hjemmefra klokken 09.00, noe jeg ville klart hadde det ikke
vært for at to bolter til hjulet faktisk knakk!! Etter mye fram og tilbake
måtte vi bestille nye...
Kl. 09.45. Mens jeg venter på en løsning på dekksituasjonen, kikker jeg ut av
vinduet... Det gjerdene der skal vel ikke være på den siden av hesten?
Frøkna var veldig fornøyd med å få gress til frokost, i stedet for høy. Porten på
andre siden hadde stått åpen, noe som ikke plaget Frøkna nevneverdig...

Kl. 10.39 - Siden avreise ble utsatt, ble det tid til pannekaker til frokost.

KL. 11.39 - Endelig på veien i lånt bil. Tiril prøver å finne ut hvordan hun
skal få koblet opp Spotify på radioen, så hun kan få velge musikken selv.
Kl. 12.33 - Vi hadde egentlig gitt opp å få koblet opp telefonen, til jeg
plutselig kom på noe. Endelig ble det BTS og sør-koreansk pop resten av veien.
Kl. 13.35 - Passasjeren fikk leke fotograf.
Vi har akkurat kommet ut av Oslo, og her er
endelig møter vi endelig på snøen.
Kl. 14.26 - Min datter er levert hos sin far, og jeg vender snuta hjem
igjen. Her passerer jeg kule Olavsgaard Hotell før jeg skal ut på motorveien.
Kl. 15.28 - Mil etter mil...
Kl. 16.24 - Endelig hjemme og rett i gang med middagen.
Men altså... Hvor lenge skal egentlig maten koke? Det er litt uklart...
Kl. 17.31 - Badekar + varmt vann + sjokolade
Kl. 18.30 - Ren, og sikkert pen også.
Dette er det nærmeste selfie i speilet jeg
kommer!
Kl. 19.39 - Middagen er servert! Sosekjøtt.
Den ble mør og fin etter 3 timer i gryta.
Kl. 20.36 - Litt rødt i glasset... Det kan kanskje se ut som
jeg har sittet og drukket vin i en time, og det har jeg jo
forsåvidt. Men det er faktisk det samme innholdet i glasset
som på forrige bilde! Jeg kan med andre ord IKKE
beskyldes for å være en stordrikker...


Kl. 21.23 - På tide å ta inn damene for kvelden.
Kl. 22.31 - Vi ser på film, og jeg oppdager for sikkert hundrede gang
at det mangler en pære i lampa. Den blir vel kanskje satt inn rett før jul
om jeg kjenner oss rett...
Kl. 23.29 - Jeg forsøker iherdig å spise litt sundt godteri...
Kl.00.04 - Kvelden er over, og det er også filmen. Vi så den siste Avengers-
filmen. Den var veldig lang... God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...