mandag 14. desember 2015

Ukestart - Temabilde på en mandag - En ny fotoutfordring for alle.

Som dere kanskje har lagt merke til, så liker jeg å være med på forskjellige fotoutfordringer, men alle jeg har funnet er svenske! Det kan hende det faktisk finnes noen norske, men jeg har lett og ikke funnet. En annen ting er at mange av disse utfordringene (ikke alle) gjerne er rettet mot fotointeresserte. Min oppfordring er at alle kan ha det gøy med å ta bilder, og man setter gjerne i gang litt kreative tanker for å finne motivet. Derfor oppfordrer jeg hundebloggere, hestebloggere, rosa og grønne bloggere, fotobloggere, interiør og mammaer, ja alle som har en blogg, bli med!

Jeg kommer til å gjøre det til et fast mandagsinnlegg. Jeg har valgt mandag fordi det er en dag som mange synes er litt trist og tung. Derfor bør man sprite opp mandagen med et bilde!



Denne mandagen så er temaet "rundt hjørnet". Det er fritt frem for deg å tolke det, her er det ingen fasit.

Slik deltar du:
1. Lag et blogginnlegg rundt bildet. Du kan selvsagt ha med flere bilder.
2. Det må være ditt eget bilde.
2.Link tilbake til denne bloggen.
3. Legg inn linken til innlegget ditt under. Det er åpent ut uken.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...