søndag 20. desember 2015

Hverdagsbilder uke 51

Her er et knippe bilder fra uka som gikk... Temaene komer fra Facebook-siden Dagens utfordring, og jeg har samlet bildene mine her.

Mandag: Julekaker
Denne uken startet med pepperkakebaking. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at det ikke skulle bli pepperkaker i år, men så kom jeg til at jeg måtte ha pepperkakehus og da var det ingen vei utenom.

Tirsdag: Hatten min
Hatter har jeg ikke så mange av, men denne mannen som min bestemor strikket en gang, har en riktig så fin hatt, stappfull av barndomsminner.

Onsdag: Horisont
Fra min tur til Sunnåsen for kort tid siden. I horisonten skimtes Verdens Ende.

Torsdag: Et smil
Fra sommerferien vår, med Trondheim by i bakgrunnen.

Fredag: Fugler
Hitra-måkene kjemper om fiskerestene, mens vi renser dagens fangst.

Lørdag: Former
Husøy kirke består av mange forskellige former.

Søndag: Bevegelse
Saga ble litt vel ivrig med Tiril, og det ble litt mye bevegelse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...