søndag 4. desember 2016

Hverdagsbilder uke 48

Her kommer denne ukens bilder fra Dagens utfordring på Facebook. Forrige uke fikk jeg ikke blittmed, jeg var egentlig ikke inspirert til å løse oppgavene og ikke hadde jeg bilder liggende heller. Denne uken har jeg tatt over halvparten denne uken, mens andre hadde jeg liggende. Det er gøy når man kjapt får en idé om hva man skal ta bilde av, andre gangerfår jeg bare ingen idéer.

Mandag: Advent

Tirsdag: Teknisk

Onsdag: Det gyldne snitt
Her lærte jeg noe nytt, og etter mye googling fikk jeg mange nye
tanker rundt det å ta bilder. Siden solen nå hadde gått ned, måtte
jeg lete i gamle bilder. Dette var det nærmeste jeg kom...

Torsdag: 1. desember
Adventsstaken lyser i vinduet, og tomatene har akkurat modnet
i vinduet...

Fredag: Det mest unyttige du har
Etter flyttesjau og flere ryddesjauer, er det unødvendigheter her i huset.
Dette krabbeskallet er et minne fra en tidligere ferietur. Et minne, men jeg har
ingen anelse om hvor jeg skal gjøre av den...

Lørdag: Noe på J: Jenter

Søndag: Kraft
Ekte hestekrefter på jobb

https://www.facebook.com/hassumbudeia/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...