lørdag 17. desember 2016

Julekalender dag 17 - Snurr film!


Det er lørdag, og en uke igjen til juleaften. Det betyr at jula begynner å nærme seg med stormskritt, og mange begynnernå kanskje å stresse litt? Jeg fikk litt sjokk i går. Av en eller annen grunn hadde jeg fått for meg at julaften var neste tirsdag! Ikke helt uvanlig av meg å få for meg slike ting, men jeg kjente litt på pulsen da jeg innså at jeg plutselig hadde mistet en hel haug av dager. Ikke for det, jeg har god tid og ligger ikke spesielt etter noe skjema. Jeg skulle gjerne ha fått kjøpt litt flere julegaver før nå, men det skal gå bra. Litt pepperkaker, vaske et par vinduer til og litt generell husvask (som jeg måtte gjort om vi så hadde vært i mai), så blir det nok jul her i heimen.

Jeg har flere ganger oppfordret til å ta pauser og ikke stresse. Her har dere en koselig film som mange av dere sikkert husker fra endel år tilbake. Selv syntes jeg den var ganske skummel de første gangene jeg så den, men jeg savnet den da den sluttet å gå på TV.

Værsågod, en god gammeldags dukkefilm fra 1964, Rudolf er rød på nesen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...