mandag 30. januar 2017

Hvedagsbilder uke 4 - 2017

Denne ukens bilder som jeg har lagt ut på Dagens utfordring på Facebook. Årsaken til at jeg valgte å legge de ut her også, er mest for meg selv. Det er motiverende for meg selv, utfordrende når jeg må løse en oppgave jeg ikke allerede har bilde av og så blir det mer at jeg bevarer de for meg selv. På Facebook forsvinner bildene langt ned i feeden etter noen få dager. Her får bildene leve lenger.

Noe på P - Pike på ponni.

Tiril fikk låne sin kusines ponni, Alzena, på rideleir i sommer. Det bildet er nok inspirerende for henne når hun til tirsdag skal begynne på rideskole og lære sprangridning.



Tirsdag - Snø

Onsdag - På vandring

Et par dager etter at Tiril lærte å gå, med ny sekk til barnehagen som begynner dagen etter,
legger hun ut på en liten vandretur for å teste både sekk og ben.

Torsdag - Hytteliv

På hyttetur i Bø, hvor det kjempes hardt i Monopol.

Fredag: Rammer

Lørdag: Skille seg ut

Prikkene skiller seg ut fra lodottene.
Tre hunder som ikke er med oss lenger, Ellie, Frekja og Iko.

Søndag - Barndomsminner

Min aller første hund, Tricko, som måtte finne seg i de merkeligste påfunn
fra en åtteåring. Stakkars fyr, som var snill og tålmodig... Men ikke la dine barn
gjøre det samme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...